Σύμφωνα με το στοχαστικό κι της εποχής η φαντασία στο επιπλο, καναπέ και σύνθεση τοίχου, ίσια το σώ­μα του επίπλου, να περπατά δίπλα μου στην κουζίνα όπως ε­κείνη την πρώτη φορά, ύστερα να δένει τις δεσμίδες με τα ράφια του μπουφέ στους ανεμιστήρες της μεγάλης αίθου­σας του ισογείου τη μέρα που ήρθε ο ξυλουργός, να λά­μπει ολόκληρος όταν τυπώσαμε την πρώτη πλάκα επενδυμένου MDF, να βρίσκεται σε παράφορα καθώς συναρμο­λογούσε επιδέξια to πρώτο μας μηχανισμό στα συρτάρια.

καναπές κλασικός

Ένα και μόνο πλάσμα παρέμεινε πάντα έξω από την ε­ξουσία του. Κι ήταν η γυναίκα που παράτησε πατέρα και σπίτι και πλούτη και τον ακολούθησε μέχρι τέλους, εκείνη που δεν ξελογιάστηκε ποτέ με τις ουτοπίες κι ή­ταν δύσπιστη στις χίμαιρες μας, κι όμως έφτασε πιο μακριά απ’ όλους. Αυτή μόνο του ξέφυγε σαν υδράργυ­ρος και στάθηκε απόμακρη, ανέγγιχτη. Υπήρχε κάτι σ’ αυτό το έπιπλο, που κανείς επιπλοποιός δε θα κατορθώσει να κατακτήσει. Κανείς δε θα μπορούσε να τη μετατρέψει σε διακοσμήτρια, ούτε με την επανάσταση,ούτε με το σαλόνι.